czwartek, 14 listopada 2013

♥ jeden/ wstępne heej

Witaj! Na imię mi Oliwia, ale wolę jak mówi mi się Oucy, mam 10 lat. Mieszkam w województwie Dolnośląskim w przepięknej wsi w której życie jak najbardziej mi odpowiada. Mam wiele zainteresowań, ale jak i również kilka pasji, jedną z nich jest właśnie blogowanie. Piłka nożna, języki obce uczę się niemieckiego oraz norweskiego, fotografia i psychologia. Jeśli chodzi o moje zainteresowania i to co lubię robić najbardziej to projektowanie wnętrz. Ubóstwiam czytać książki, aczkolwiek ostatnio nie wiele mam czasu, aby je czytać. Mój ulubiony kolor to jasny turkus oraz podstawowy biały. Jeśli chodzi o to, czy jestem kolekcjonerką to owszem, kolekcjonuję pocztówki, ale dopiero od nie dawna, więc nie mam ich zbyt dużo. W temacie muzycznym, gatunek muzyki jakie słucham nie jest określony, słucham tego co mi się spodoba nigdy natomiast jakiegoś hip-hopu, aczkolwiek chyba najczęstszym gatunkiem jest rock oraz pop. Filmy? Oglądam, ale i tak wolę książki, moje ulubione filmy to komedie, jedną z moich ulubionych jest film 17 again. Piszę opowiadania oraz lepię z modeliny. Skoro czytam książki, również muszę mieć jakieś ulubione, jedną z nich na pewno jest ,, Ania z Zielonego Wzgórza " oraz ,, Taniec Czarownic " i cała saga tej książki. Najbardziej właśnie lubię książki fantastyczne. Czytałam również takie jak ,, Łowcy Duchów " lub ,, Wampirek " które również szczerze polecam. Zafascynowały mnie książki z wydawnictwa " różowe okulary " takie jak ,, Nie zadzieraj nosa " oraz pierwsza część ,, Wakacyjna Tożsamość " aktualnie również czytam książkę, właśnie z tego wydawnictwa ,, Tańcząca ". Zajmuję się również tresurą psów, co bardzo lubię, robię z tego przeplatankę, przyjemność z obowiązkiem. W sprawie designu to stworzyłam go sama. Informacja: Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, jeżeli nie, to jest to podpisane. Jeśli zdjęcie, które jest mojego autorstwa znajdę na czyimś blogu, uznam to jako kradzież praw autorskich i od razu to zgłoszę.

8 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu ;))

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś :)
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/ <---nowy post ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zapowiada :)
    obserwuję i liczę na rewanż !
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę Prześliczna jesteś Oucy

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń