niedziela, 17 listopada 2013

Zmiany są na topie


Cześć kochani! Wiem, od pierwszego posta w blogowaniu pojawiła się dość długa przerwa, aczkolwiek pasje i obowiązki się nie umieją pogodzić, więc cóż poradzić. Postanowiłam, że powinnam tutaj wprowadzić jakąś zmianę, coś co mogłoby to wszystko urozmaicić i nie tylko jedna tematyka. Pomyślałam, że fajnie by było przedstawić swoje pasje. Może na tygodniu będę mieć mój zestawik modeliniarski, więc na pewno na blogu przedstawię jakieś gówienka zrobione z modeliny. Może sposoby na naukę języków obcych, bo skoro pasjonuję się językami obcymi, to można by również nawiązać z nimi kontakt poprzez bloga. Oraz fotograficzne zawroty głowy w których będą jakieś sesje natury czy coś takiego. Co Wy na coś takiego? Buhahahahah! Będą jeszcze etykiety, bo jak ma być kilka tematów no to ten, no... przydałoby się. Nomm, no to dziś mamy już etykietę numer 1, czyli informacje.

4 komentarze:

  1. Cześć Kochana! Jestem czytelniczką Twojego bloga, który bardzo mi się podoba. Od dawna go obserwuję! U mnie natomiast jest teraz konkurs fotograficzny typowo jesienny, chciałabym Cię zaprosić do wzięcia w nim udziału - http://kierunkowy48.blogspot.com/2013/11/pietnascie.html#comment-form
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Patty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie *_* no to jutro wybieram się na sesje:)

      Usuń
  2. fajny post :*
    kolorowyszaldodatkow.blogspot.com <----zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O to czekamy na posty o pasjach!

    OdpowiedzUsuń