niedziela, 17 listopada 2013

TAG - Czas szkolny

Yeaaa. Mamy dziś już drugiego posta, więc taak:) Na wielu blogach zobaczyłam tag o czasie szkolnym, który na prawdę ogromnie mi się spodobał, ale postanowiłam go zrobić dopiero po przeczytaniu go na tym oto blogu - kierunkowy48.blogspot.com - serdecznie zapraszam, bo warto poczytać co Patrycja (autorka bloga) ma nam do powiedzenia. Jedziemy z tagiem.

nesteaa

1. O której wstajesz do szkoły? - Przeważnie budzik jest nastawiony i mama przy okazji mnie budzi tak o 6:20, ja sobie wtedy leżę jeszcze 10 minut i dopiero się zwijam. Fajny sposób o którym wspomnę może w jakimś filmiku.
2. Ulubiony nauczyciel? - To nie jest tak, że nauczyciele są gorsi i lepsi, chociaż przyznam szczerze, że są tacy, których nie lubię, ale chyba najbardziej lubię nauczycielkę od historii oraz niemieckiego.
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza? - Moim zdaniem jesteśmy najlepsi z przedmiotu który najbardziej lubimy, bo do niego przywiązujemy najwięcej pracy. Takimi przedmiotami u mnie wydaje mi się, że jest język niemiecki, język polski oraz historia.
4. Czy w szkole/klasie masz grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym? - Szczerze? Nie zbyt lubię inne osoby z mojej klasy/szkoły.. Wolę siedzieć sama, bo najczęściej jest tak, że jak się z kimś zakoleguje to zaraz mnie ,,zostawia,, i idzie do kogoś innego. Ale w klasie mam trzy osoby, które bardzo lubię.
5. W której jesteś klasie? - Pewnie teraz nie którzy mnie wyśmieją, bo jestem taka "mała" i prowadzę bloga, ale okk. Aktualnie jestem w IV klasie szkoły podstawowej.
6. Plecak, torebka czy tornister? - Ja akurat nie noszę żądnych toreb do szkoły natomiast pomiędzy plecakiem, a tornistrem nie widzę różnicy. Ja mam jakąś płaszczyznę z adidasa i mówię na to tornister.


7. Czy malujesz się do szkoły? - Nie! Na łeb nie upadłam. Mam dziesięć lat i nie widzę potrzeby, żeby się maziać czymś co kompletnie tylko mi szkodzi, chyba, że pomadki ochronne, ale to też jest rzadkie.
8. Do szkoły spodnie, spódnica czy sukienka? - Spodnie, jest najwygodniej. Sukienkę noszę tylko do stroju galowego.
9. Czy nosisz dodatki do szkoły np. bransoletki? - Nie. Bransoletek nie noszę, jedyne to kolczyki przebitki i mi wystarcza.
10. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek? - Trudno określić. W tamtym roku byłam w trzeciej klasie, a wtedy miałam świadectwo opisowe, natomiast oceny miałam dobre, więc patrząc w ten sposób to była szansa, że tak. Dopiero od IV klasy są czerwone paski.
11. Czy jesz w szkole 2 śniadanie? - Nie jem drugiego śniadania. W domu nie jem śniadania, tylko w szkole kanapkę czy coś.


12. Przedmiot z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie? - Na pewno matematyka nic z niej nie rozumiem, również przyroda, bo mało się do niej przykładam, nie lubię przyrody.
13. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem? - Na przystanek jeżdżę z mamą samochodem, a z przystanku autobusem do szkoły.3,
14. Jak wygląda twój piórnik? - Braak zdjęcia. Planuję nagrać filmik z tym co znajduje się w moim plecaku, wtedy zobaczycie:)
15. Czy zmienisz buty w szkole? - Tak. Bo u nas robią przegląd butów zmiennych i nigdy nie wiadomo, dostajesz minusowe punkty, a ja już mam 15..
16. Czy lubisz ćwiczyć na w-f w szkole? - Nie. Nie lubię, ponieważ jedyne co robimy to biegamy i gramy w siatkówkę, no chyba, że wchodzi gra w piłkę nożną to już inna sprawa xdd
17. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą? - Hahahah. Śmieszne, wiadomo, że nie. Chyba, że za lekcją niemieckiego.

To był cały tag, a ja taguję wszystkich, którzy mają ochotę go zrobić:) Podeślijcie w komentarzach linki do postów z tym tagiem jeśli go zrobicie. Oucy:) (zdj. inspiracje)

12 komentarzy:

  1. Ja nienawidzę niemieckiego :))

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję publicznie http://mycurledworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Także nie rozumiem nic z matematyki. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat matma to mój konik heh :D
    Ale niemca nie znoszę..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczynałam blogować w IV klasie ;)

    olivee-blog.blogspot.com
    + PROSZĘ ZAOBSERWUJ BLOGA MOJEJ PRZYJACIÓŁKI TO DLA MNIE WAŻNE http://tweety-muaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag. Może też się na niego skuszę ?
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)

    http://mojblog-mojemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post *.*

    + ZAPRASZAM DO MNIE

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i liczę na rewanż :D http://goo-misek.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ;)
    Może zaobserwujesz, ja już teraz twoja kolej :)))
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń